сучасне навчання

7 технологій, які допоможуть покращити сучасну освіту

Технології в класі можуть зробити його набагато краще. Технологія може бути основним інструментом, як з точки зору педагогічних ресурсів, так і з точки зору зв’язку з молодими поколіннями.

Основні сім напрямків для сучасної освіти

Використовуйте їх для освітніх або навчальних цілей:

1) Активна взаємодія з навчальним матеріалом

Інтерактивна технологія- коли учні навчаються, досліджуючи дотиком і отримуючи моментальний відгук. Це допомагає захопити темою, яку вивчають. Наприклад, учні можуть вивчати географію з допомогою інтерактивного програмного забезпечення, такого як Google Maps або Google Earth, замість того, щоб дивитися на статичні карти і зображення.

2) Використання реальних проблем

Ця модель уроку заохочує використання реальних проблем в класі. Використовуючи Інтернет, учні можуть досліджувати реальні проблеми, що відбуваються в даний момент, які пов’язані з навчальною програмою в класі. Це допомагає їм зрозуміти, що цей урок відноситься до реальних проблем відносно реальних людей.

3) Моделювання та конструювання

Програмне забезпечення для моделювання допомагає привнести в класне життя реальні дії, які неможливо було б побачити без технологій. Використовуючи спеціальні інструменти, учні можуть бачити планетарні рухи, розвиток торнадо або те, як ходили динозаври. Програмне забезпечення для моделювання пропонує аналогічні функції. Замість статичних моделей, що використовувалися в попередні десятиліття, ці інструменти дозволяють бачити динамічні характеристики моделей.

4) Дискусійні форуми та тематичні чати

Використовуючи Інтернет або програмні інструменти, учні можуть створювати онлайн-групи, веб-сторінки і віртуальні спільноти, які з’єднують їх в режимі реального часу з учнями і викладачами по всьому світу. Вони можуть отримувати відгуки від своїх вчителів і ділитися питаннями і проблемами про їх уроки. Слухаючи і читаючи думки інших людей і відгуки, учні вдосконалюють своє мислення, досягають більш високого і глибокого рівня розуміння.

5) Робочі групи

Освіта, орієнтована на технологію, не допускає в класі порядку коли учні вчаться самі читаючи книгу. Робочі групи сприяють груповій діяльності, дискусії і дебатам, і вони сприяють встановленню динаміки демократичних зв’язків і кращому розумінню. Сучасна тенденція створення і ведення вчителями особистих сторінок/блогів в інтернеті згуртувала їх самих в питаннях підвищення і розвитку професійної компетенції.

6) Коучинг

В наші дні викладачі грають велику роль в коучингу. Це не просто інструктори, які проводять урок. Швидше, вони підтримують і спрямовують діяльність учнів, як це роблять тренери. Вони забезпечують зворотний зв’язок і коучинг для класу, щоб учні отримували відповідну інформацію і академічну підготовку. Вчителі допомагають розвивати навички вирішення проблем, проводити дослідження і приймати рішення.

7) Формуюча оцінка

Вчителі гарантують, що учні вивчають не тільки концепції, але і способи використання тих технологічних ресурсів, які у них є. Діяльність, орієнтована на технології, в основному вимагає навичок критичного мислення та вирішення проблем. Вчителі працюють як посередники, забезпечуючи постійний зворотний зв’язок, дозволяючи учням досягти більш глибоких рівнів розуміння правильного застосування знань у житті.

 

Навчання повинно бути направлено на те, щоб познайомити учнів зі світом понять, про які вони ще не знали. Технології в класах схожі на сучасну атаку можливостями – де ви стаєте лідером готовим до всього. Замість того, щоб розглядати цифрові пристрої і інтернет-простір як загрозу своїм обов’язкам, розглядайте їх як незвідані області зростання як для вас, так і для молодих умів, які довіряють вам, щоб показати їм, що там є.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *